loading...
دنياي مد و فشن
سمانه غلامي بازدید : 357 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ساعت Police مدل Genesis ساعتی زیبا و متفاوت ویژه اشخاص با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی POLICE تاکنون است. این ساعت فوق العاده شیک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت ها در اروپا می باشد. ساعت هر شخص نمادی از ویژگیهای شخصیتی وی می باشد، با انتخاب این ساعت زیبا شخصیتی متفاوت از خود ارائه دهید. این ساعت 2موتوره دارای کیفیت بسیار بالای ساخت بوده و جنس بندهای ساعت از چرم می باشد.


قيمت : 600000 ریال


ارسال پستي رايگان به سرتاسر ايران + امكان انتخاب رايگان طرح بسته بندي  + ارسال رايگان به عنوان هديه


تصوير محصول :





ادامه تصاوير در ادامه مطلب .....



لينك توضيحات بيشتر :
http://www.neginkala.net/Detail.aspx?GC=nk1120&s=20410#


سمانه غلامي بازدید : 205 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (3)

نیم ست Starfish با طراحی منحصر به فرد خود چشم هر بیننده را جذب خود می کند . این نیم ست شامل گردنبند و گوشواره می باشد که استفاده از آنها در کنار هم می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. طراحی این نیم ست الهام گرفته از ستاره دریایی بوده و با ظرافت خاصی که دارد بسیار مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی نیم ست به گونه ای می باشد که هم در مجالس رسمی و هم در مجالس صمیمی قابل استفاده میباشد. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد. جنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.


رنگ بندي : طلايي - نقره اي


ارسال رايگان به سرتاسر ايران + امكان ارسال به عنوان هديه

 + انتخاب رايگان نوع بسته بندي


قيمت : 330000 ریال

توضيحات بيشتر در لينك زير :

http://www.neginkala.net/Detail.aspx?GC=nk1106&s=20410

ادامه تصاوير محصول در ادامه مطلب

سمانه غلامي بازدید : 183 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

گردنبند پروانه زمردي با طرحی زیبا متشکل از یک پروانه با نگین های بسیار ظریف می باشد. این گردنبند بسیار زیبا از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این گردنبند با سنگ زمرد که به زیبایی تراش خورده ، و نگین های ظریف به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد این گردنی بسیار زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد، جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد.



ادامه تصاوير محصول در ادامه مطلب 


لينك توضيحات بيشتر : 


http://www.neginkala.net/Detail.aspx?GC=nk1079&s=20410


ارسال پستي رايگان به سرتاسر ايران

+ امكان انتخاب رايگان طرح بسته بندي

+ ارسال رايگان به عنوان هديه


قيمت : 350000 ریال


سمانه غلامي بازدید : 187 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ساعت Police مدل Pilot ساعتی خوش ساخت و متفاوت ویژه اشخاص با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت بالا جزو برترین ساعت های طراحی شده توسط کمپانی POLICE تاکنون است. ساعت هر شخص نمادی از ویژگیهای شخصیتی وی می باشد، با انتخاب این ساعت زیبا شخصیتی متفاوت از خود ارائه دهید. این ساعت 2موتوره دارای کیفیت بسیار بالای ساخت بوده و جنس بندهای ساعت از چرم می باشد. ساعت Police مدل Pilot در دو رنگ مشکی و سفید برای تطابق با سلیقه شما ارائه شده است.




ارسال پستي رايگان به سرتاسر ايران

+ امكان انتخاب رايگان طرح  بسته بندي

+ ارسال رايگان به عنوان هديه


قيمت : 600000 ریال


ادامه تصاوير در ادامه مطلب



سمانه غلامي بازدید : 173 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اولين ساعت صفحه لمسي دنيا

ساعتي كه هم اكنون مورد استفاده بسياري از شخصيت هاي معروف دنياست ...


جزو بهترين محصولات مد و فشن انتخاب شده در سال گذشته

مشخصات ساعت تاچ اسكرين:
- بند چرم مشكي
- صفحه لمسي شيشه‌اي (زيبايي و دوام بيشتر)
- سطح كيفيت: درجه ۱
- طراحي كاربر پسند و خواندن فوق العاده آسان ساعت


نحوه كار ساعت:


هنگامي كه صفحه ساعت را لمس كنيد دقيقه هاي ساعت با LED هاي آبي كوچك به صورت ثابت نمايش داده خواهد شد و LED  آبي بزرگتر كه به صورت چشمك زن نمايش داده خواهد شد ساعت را نشان خواهد داد.بر خلاف برخي ساعت هاي موجود خواندن اين ساعت بسيار آسان بوده و در چند ثانيه شما قادر به خواندن آن مي باشيد.

قيمت : 33600تومان
قيمت : 28000
تومان

خريد پستي           خريد پستي



سمانه غلامي بازدید : 221 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دستگاه صابون ریز مایع با چشم الکترونیکی و قابلیت تنظیم میزان حجم مایع صابون و مایعات مشابه و ایده آل برای صرفه جویی در مصرف صابون مایع،مایع ظرفشویی و ... و حفظ بهداشت می باشد. کارخانه لوازم خانگی Magic با بکارگیری مهندسین مجرب توانسته بخش عمده ای از بازار اروپا و آسیا و همچنین لقب محصول برتر اروپا را به خود اختصاص دهد.دیگر کالای نامرغوب با قیمت بالا نخرید Soap Magic با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی هم اکنون در اختیار شماست.


برخی از امکانات و قابلیتهای Soap Magic:
محفظه با حجم 400 میلی لیتر
قابل استفاده در آشپزخانه
مجهز به سنسور مادون قرمز
صفحه نمایشگر میزان مصرف و سطح مایع در بغل دستگاه
شستشوی بهداشتی بدون تماس دست با جای مایع صابون
قابل استفاده با انواع مایع ظرفشویی،صابون مایع،شامپو و ...
ایده آل برای صرفه جویی در مصرف
قطعات قابل جداشدن برای تمیزکردن آسان
پایه های مقاوم در برابر لغزش



دستگاه صابون ریز مایع اتوماتیک
صفحه نمایشگر میزان مصرف مایع در بغل دستگاه
دارای نشانگرهای میزان حجم مایع
ایده آل برای صرفه جویی در مصرف صابون مایع و حفظ بهداشت


قیمت: 29,500 تومان

روش خرید: برای خرید صابون ریز Soap Magic، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید صابون ریز Soap Magic


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

سمانه غلامي بازدید : 203 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

جديدترين اتو دستی بخار سفری، پرزگير و اتوي سطوح پرزدار و مخمل, پشم و پوست با چند كاركرد اتوي بخار و برس با چهار ويژگي در وقت و انرژي شما صرفه جويي ميكند :

رفع چروک هرگونه لباس

رفع بوي بد انواع الياف


تميز کننده تشک و بالش




1-البسه و يا ساير موارد را مي تواند هم در سطح صاف و هم در حالت آويزان از جالباسي اتو كند. همچنين اتو كردن پرده را در حالت آويزان ميسر مي سازد.

2-قدرت بالاي بخار آب موجب صاف شدن چين و چروك ها در لباس ها مي گردد.

3-صفحه نچسب آن مي تواند تمام چروك ها را به خوبي صاف كند و خط اتو را در صورت نياز بر روي پارچه انداخت.

4-برس بخار آن مي تواند كثيفي، گرد و غبار يا پرزهاي اضافه را از روي لباس و يا پارچه پاك كند.




Steam Brush به حدی قدرتمند است که بخار آن به راحتی از میان بالش ها عبور کرده و با برطرف کردن عوامل حساسیت زا تنفس را برای شما آسان تر و لذت بخش تر می کند. يكي از نكات كاربردي در طراحي اين اتو استفاده براي اتو پرده, ملافه، مخمل و حتي پتو و ساير سطوح پرزدار بوده كه علاوه بر صاف كردن باعث رفع بو و ميكروب كشي آن خواهد شد. اين اتو وسيله خوبي براي استفاده در مسافرت نيز محسوب مي شود.
-قابليت اتوكردن لباسهاي مجلسي زنانه، كت و شلوار، بلوزهاي مخمل، استريچ، چرم، ساتن در حالت آويزان قابليت اتو كردن لباسهاي پلاستيكي، باراني، كاپشن، لباسهاي ورزشي بدون هراس از سوختن يا چسبيدن قابليت اتوكردن لباسهاي مشكي و تيره بدون استفاده از پارچه محافظ جهت جلوگيري از برق افتادن لباسها قابليت اتو كردن مخمل، پارچه هاي پرزدار، پتو و...


قیمت: 25,000 تومان

روش خرید: برای خرید اتو بخار دستی-سفری، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اتو بخار دستی-سفری


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

سمانه غلامي بازدید : 171 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

حتما برایتان پیش آمده که به دلیل نیاز به اینترنت مسافرتتان را لغو کنید یا به علت عدم دسترسی به اینترنت یک فرصت بی نظیر شغلی را از دست بدهید و یا اگر... هنوز از اینترنت دیال آپ استفاده می کنید و از سرعت پایین و هزینه بالای آن ناراضی هستید. اگر Adsl منطقه شما را پوشش نمی دهد و یا از کیفیت سرویس adsl خود نا راضی هستید. اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ خود اینترنت داشته باشید. مودم همراه EDGE تقدیم به شمایی که اینترنت جزء ضروری وجدانشدنی حرفه و زندگیتان است . فرقی نمی کند در منزل هستید یا محل کار یا دانشگاه. یا حتی در خیابان یا مسافرت تنها کافیست این مودم 20 گرمی به طول 8 سانتیمتر را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید! یک سیم کارت ایرانسل یا همراه اول داخل این مودم قراردهید. و تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان اینترنت نا محدود با سرعت 2 تا 8 برابر دیال آپ روی کامپیوتر خود داشته باشید.بدون نیاز به سی دی و نصب آسان و خودکار هنگام اتصال مودم به رایانه با 2 کلیک در کمتر از 1 دقیقه به دو طریق می توان از اینترنت سیم کارت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل استفاده کرد :


روش اول : به میزان استفاده از اینترنت مبلغی از شارژ سیم کارت شما کسر (سیم کارت اعتباری) و یااینکه به مبلغ قبض ماهیانه (سیم کارت دائمی) شما اضافه خواهد شد
روش دوم : دراین روش با دریافت اشتراک ماهیانه می توانید به صورت نا محدود از اینترنت سیم کارت خود استفاده نمایید . مبلغ پرداختی شما ماهیانه بسته به انتخاب شما می تواند از 1000تا 10000تومان باشد .پیشنهاد ما به شما استفاده از روش دوم می باشد.
این مودم علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت، لپ تاپ شما را تبدیل به یک موبایل می کند و امکان برقراری تماس و مکالمه از روی لپ تاپ و رایانه و ارسال و دریافت آسان sms را دارا می باشد. جدیدترین مدل اینترنت همراه با برترین کیفیت استفاده آسان با سیم کارت همراه اول و یا ایرانسل






مشخصات محصول :
- اتصال به اینترنت در سراسر ایران با 2 تا 8 برابر سرعت اینترنت دیال آپ
- پوشش بیش از 95% از نقاط ایران
- استفاده آسان در منزل، خیابان، جاده، مسافرت و ...
- امکان استفاده از اینترنت در حال حرکت
- نصب آسان و بدون نیاز به سی دی با 2 کلیک
- مودم 20 گرمی به طول 8 سانتی متر بدون نیاز به برق و باتری
- دارای آنتن داخلی قوی جهت اتصال بهتر
- امکان ارسال و دریافت sms با کامپیوتر و لپ تاپ
- امکان مکالمه با موبایل از طریق کامپیوتر و لپ تاپ
- دارای LED نمایشگر وضعیت دستگاه
- پشتیبانی از چهار باند 850 ، 900 ، 1800 ، 1900 مگاهرتز
- پشتیبانی از شبكه های EDGE,GSM,GPRS
- قابل نصب روی سیستم های 32 بیت و 64 بیت Windows 2000, XP, Vista, Windows7

قیمت: 69,000 تومان


روش خرید: برای خرید مودم سیار، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مودم سیار


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 181 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

جاروی Swivel Sweeper

جاروی گردان خرده ریز ها و ذرات آشغال را سریع تر از هر جاروی شارژی معمولی تمیز می کند! راز موفقیت جاروی گردان در تکنولوژی برس های چهارگانه است. چرخش قدرتمند چهار برس به طور هم زمان هر گونه آشغال و خرده ریز را از هر چهار طرف جارو جمع آوری می کند. گردش 360 درجه جاروی گردان به شما اجازه می دهد تا به راحتی آن را کنار لوازم خانه حرکت دهید. همچنین بسیار سبک بوده و مخزن جمع آوری آشغال آن به آسانی خالی می شود و بی نیاز از کیسه زباله است. این جارو فقط برای مصارف خانه مناسب است . روی سطوحی نظیر سیمان که بافتی سخت و درشت دارد یا سطوح ناهموار مناسب نیست .


ویژگی محصول

* بدون سیم
* دسته قابل تنظیم
* ساخته شده از مواد با دوام
* وزن سبک ( فقط 0/9 کیلو گرم )
* جمع آوری آشغال از هر چهار جهت
* سهولت جداسازی مخزن آشغال و تخلیه آن
* باطری قابل شارژ ( کارکرد تا 45 دقیقه با یک بار شارژ )
* گردش 360 درجه ای جارو برای سهولت حرکت در کنار لوازم منزل





نحوه عملکرد دستگاه :


جاروی گردانswivel sweeper با قدرت یک باطری قابل شارژ ، عمل می کند و با چرخش برسهایی که در هر چهار جهت حرکت میکنند سطوح را جارو و تمیز می کند.نیازی به تهیه باطری نیست . جاروی swivel sweeper فقط از یک باطری استفاده میکند که قابل شارژ است. باطری و شارژر هر دو در مجموعه ای که دریافت میکنید ؛ موجودند .در ضمن از آنجاییکه این گونه باطری ها دارای حافظه نیستند ،هر زمان که نیاز باشد قابل شارژ دوباره هستند.در حالت شارژ کامل ،باطری میتواند جارو را بر روی سطح فرش تا 30 دقیقه و بر روی سطوح صیقلی تا 45 دقیقه، روشن نگه دارد.میتوانید از این جارو برروی فرش، پارکت وسطوح سرامیکی وکاشی شده استفاده نمائید. توجه داشته باشید که سطوح سیمانی و ناهموار، مناسب این جارو نمی باشند. سر مستطیلی شکلی که برسهای جمع آوری در آن جای دارند، همان مخزن آشغال swivel sweeper محسوب میشود که به راحتی باز شده و تخلیه می گردد.شما میتوانید بدون دخالت وآلوده شدن دستها ،جارو را تخلیه کنید.با فشار دو دگمه در طرفین میله جارو، خیلی راحت دریچه ای که زیر مخزن نگهداری آشغال و خورده ریزه ها وجود دارد، باز میشود . جارو را بر روی سطل آشغال یا کیسه زباله بگیرید وآنرا باز کنید .با کمی تکان تمام ذرات آشغال ،خالی خواهند شد.

قیمت: 38,000 تومان

روش خرید: برای خرید جاروی Swivel Sweeper، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جاروی Swivel Sweeper


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 181 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

این پخش کننده موسیقی (MP3 Player) با برند معروف Apple به شما امکان گوش کردن به صدها آهنگ را با کیفیت صدای عالی فراهم میکند. پخش کننده ای که بعنوان کوچکترین مدل از محصولات اپل در زمینه پخش موسیقی نیز لقب گرفته است. از سال ۲۰۰۵ تاکنون سه نسل از این مدل عرضه شده که مدل کنونی (نسل سوم) آن، کوچکترین مدل میباشد که کمتر از ۱۳ گرم وزن دارد و کوچکتر از یک قوطی کبریت است! از ویژگی های بارز این مدل از محصولات اپل، طراحی بی نظیری است که با بدنه اصلی آلومینیومی درخشان در ۵ رنگ مختلف زیبایی آن را دو چندان کرده است. ضمن اینکه توسط گیره ای که بر روی دستگاه تعبیه شده راحتی استفاده از آنرا موجب شده است بطوری که میتوانید آن را به پیراهن، ژاکت، کوله پشتی یا کیف متصل کرده و از شنیدن موسیقی های دلخواه خود با کیفیت بالا لذت ببرید. این گیره به حدی محکم است که پس از استفاده اطمینان حاصل خواهید کرد که هرگز آنرا گم نمی کنید! اپل آی پاد شافل دارای قابلیت انحصاری گوش دادن به موسیقی می باشد به همین دلیل صفحه نمایشی برای این سری دستگاه های آی پاد وجود ندارد و بر روی این مدل تنها یک کلید جهت خاموش یا روشن و نوع پخش (مرتب یا تصادفی) قرار گرفته ضمن اینکه از طریق کلیدهای واقع بر روی هدفون، عملکرد دستگاه قابل کنترل است. این کلیدها امکان تنظیم صدا، تغییر آهنگ و حتی تغییر لیست آهنگ را به شما میدهند.

قابلیت های دستگاه :

- پخش موزیک MP3 با کیفیت صدای فوق العاده عالی
- قابل استفاده برای پادکست ها و AudioBooks
- قابلیت ذخیره بیش از ۵۰۰ آهنگ
- طراحی زیبا، سبک و بسیار کم حجم
- با پوشش آلومینیوم درخشان در ۴ رنگ مختلف
- دارای کلید VoiceOver برای شنیدن اسامی لیست پخش و سوئیچ بین آنها
- مجهز به USB داخلی برای انتقال فایل های صوتی
- همراه با گیره متصل شونده به پیراهن
- دارای سنسور شتاب سنج

- دارای بسته بندی اصل

مشخصات فنی:


- حافظه: قابلیت اتصال رم Micro SD تا حافظه ۱۶ گیگ
- فرمت آهنگ های قابل پخش: WAV, AAC, AIFF, Audible, MP3, Apple Lossless
- پورت: USB
- باطری: لیتیوم قابل شارژ با شارژدهی ۱۵ساعت مداوم
- مدت شارژ باتری: ۳ ساعت برای شارژ کامل و ۲ ساعت برای ۸۰ درصد شارژ
- شارژ: امکان شارژ از طریق USB و همچنین دارای شارژر مجزا
- ابعاد: ۲۹٫۰×۳۱٫۶×۸٫۷ میلی متر
- وزن: ۱۲٫۵ گرم
لوازم جانبی همراه :
- کابل USB
- هدفون Ipod
- دفترچه راهنما

قیمت: 22,500 تومان

روش خرید: برای خرید موزیک پلیر iPod Shuffle، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید موزیک پلیر iPod Shuffle


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 311 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سمانه غلامي بازدید : 341 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سمانه غلامي بازدید : 385 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سمانه غلامي بازدید : 131 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

لامپ اضطراری همه کاره هندی بالب قابل نصب در همه جا می باشد. مدت زمان روشن بودن طولانی تنها با ۴ باتری قلمی و قابلیت چرخش به بالا و پایین و تنظیم زاویه مناسب نور و دارای حباب نشکن. قابلیت اتصال به تمام دیوار ها با خاصیت چسبی مخصوص هندی بالب،قابل نصب روی کاشی، داخل کمد، راه پله ها، آشپزخانه، پارکینگ، اتاق کار و حمام و همچنین داخل اتومبیل.


مدت زمان روشن بودن طولانی

تنظیم زاویه مناسب نور



اتصال به تمام دیوار ها

حباب نشکن

قیمت: 4,500 تومان

روش خرید: برای خرید لامپ اضطراری handy bulb، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید لامپ اضطراری handy bulb


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 141 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

چراغ خواب خورشيدي

چراغ خواب خورشيدي يا سولار
مناسب براي هديه بويژه براي بانوان.
زينت بخش دكور اتاق خواب شما
چراغ خواب خورشيدي سولار بوسيله صفحات فتوسل كه دارد در روز انرژي خورشيدي را بصورت انرژي الكتريسيته ذخيره مي كند و در شب با اغاز تاريكي بعلت دارا بودن سنسور حساس به نور(چشم الكترونيكي) بصورت اتوماتيك و خودكار روشن ميشود.
با لامپهاي رنگي ال اي دي ( ابي ،قرمز و سفيد)
جلوه اي بديع و اغوا گر به اتق خواب خود بدهيد.

قیمت: 30,000 تومان

روش خرید: برای خرید چراغ خواب خورشيدي، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چراغ خواب خورشيدي


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 145 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

آیا از طعم چای دم نکشیده خسته شده اید؟
آیا از انتظار برای آب جوش کلافه شده اید؟
آیا به فکر یک چای دبش هستید ؟


دیگر نگران نباشید چون این چای ساز جادویی در عرض 20 ثانیه چنان آب را بجوش می آورد که باورتان نمی شود ! با استفاده از این چای ساز در مدت کوتاهی می توانید یک چای دبش و یا یک قهوه عالی تهیه و نوش جان کنید.


ویژگیهای منحصربفرد چای ساز همراه:

- قابل اتصال به برق شهری
- المنت فوق العاده قوی
- کوچک،سبک و قابل حمل
- جنس بدنه نشکن و مقاوم
- مجهز به قاشق مخصوص پلاستیکی





طریقه مصرف:

چای ساز را به اندازه مورد نیاز از آب پر کرده و چای ساز را روشن کنید پس از 20 ثانیه آن را از برق جدا نمایید آب جوش شما آماده است.می توانید از آن برای تهیه چای،قهوه،نسکافه و ... استفاده نمایید.

نکته: هرگز چای ساز را بیش از مدت معین و یا بدون آب روشن نگه ندارید

قیمت: 12,500 تومان

روش خرید: برای خرید چای ساز همراه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چای ساز همراه


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 145 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تصور كنيد كه قصد رفتن به سفر را داريد آيا دوست نداريد حجم لباس هايتان تا يك چهارم كاهش پيدا كند تا راحت تر در چمدان يا ساك شما جاي بگيرد؟


وكيوم بك داراي يك قسمت زيپ مانند است كه باز شده و لباس ها يا رخت خواب و ... در آن جاي مي گيرد و داراي يك قسمت مخصوص مي باشد كه جارو برقي به آن متصل شده و در نتيجه وقتي هواي داخل كيسه وكيوم بگ توسط جارو برقي كشيده شد درب آن را ببنديد و مشاهده مي كنيد كه آن همه لباس يا رخت خواب و ... تا 75% كوچك تر و كم جا تر شده است


کاهش حجم بسته بندي ها تا 75%


حجم لباس هايتان تا يك چهارم كاهش پيدا ميكند تا راحت تر در چمدان يا ساك شما جاي بگيرد.

قیمت: 7,500 تومان

روش خرید: برای خرید کیسه وکیوم کم جا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کیسه وکیوم کم جا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 127 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در ساعات پاياني مهلت اعلام عدم انصراف از دريافت يارانه نقدي براي افرادي كه پيامك سازمان هدفمندي از شماره 30025 را دريافت كرده‌اند ابهاماتي براي كاربران سامانه www.refahi.ir به وجود آمده كه ممكن است باعث شود كاربران گزينه نادرست را انتخاب كنند و به جاي اعلام عدم انصراف، انصراف خود را اعلام كنند.
 در حالي كه از اسفندماه سال گذشته ارسال پيامك به سرپرستان خانوار آغاز شد و بنا به اعلام سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها فرصت اعلام انصراف تا پايان روز 12 ارديبهشت ماه تعيين شده‌ بود، به دليل بروز اختلال در سامانه www.refahi.ir سازمان هدفمندي مهلت مراجعه به اين سامانه را تا پايان 14 ارديبهشت ماه تمديد كرد.
اما برخي كاربران طي تماس‌هاي مكرر با ايسنا نسبت به طراحي اين سايت انتقاد داشته و اعلام كردند كه متن موجود در سايت شفاف نبوده و امكان اشتباه در ثبت نظر وجود دارد.
عده‌اي نيز اعلام كرده‌اند كه به اشتباه گزينه تاييد را انتخاب كرده‌اند و اكنون به دنبال راهي براي اعلام عدم انصراف هستند. در همين زمينه پيش از اين اعلام شده بود كساني كه دچار اين مشكل شده‌اند به شعبه بانكي كه شماره حساب آن را در سامانه درج كرده‌اند مراجعه كنند اما گويا بانكها در اين زمينه پاسخ مشخصي ارائه نكرده‌اند.
متن مندرج در سايت براي همه اقشار جامعه شفافيت لازم را ندارد و بسياري ممكن است گزينه نادرست را براي ثبت انتخاب كنند. بنابراين كاربران اين سايت لازم است با دقت متن مندرج در سايت رفاهي را بخوانند. در اين سايت گزينه تاييد به معناي انصراف از دريافت يارانه نقدي و عدم تاييد به معناي عدم انصراف از دريافت يارانه نقدي است.
طي روزهاي گذشته مسوولان سازمان هدفمندي بارها تاكيد كردند كه تنها كساني كه پيامك دريافت كرده‌اند براي اعلام عدم انصراف به سايت مراجعه كنند.

سمانه غلامي بازدید : 159 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مجموعه‌های "راستش را بگو"، "خاطرات مرد ناتمام"، "راز پنهان"، "جنگ بازی"، "راه طولانی خانه" و "کلاه پهلوی" در مرحله تولید و چهار مجموعه هم در مرحله پیش تولید تا پایان سال 91 در شبکه یک قرار دارد.

به گزارش مهر، مجموعه تلویزیونی "راستش را بگو" به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی مصطفی رستگاران و تهیه‌کنندگی فاطمه ثمرقندی مراحل تصویربرداری را سپری می‌کند. تاکنون 25 درصد از ضبط این مجموعه باقی مانده است و همزمان با تصویربرداری مراحل تدوین را سپری می‌کند. این مجموعه گزینه پخش برای ماه رمضان شبکه یک است.

"راستش را بگو" با روایت چهار لایه از زندگی و سرشت حقیقت‌جوی انسان، روایتگر ماجرای چند دانشجو است که قصد دارند یک حرکت انسانی انجام دهند، اما با مشکلات فراوانی رو به رو می‌شوند. این مجموعه در فلاش‌بک‌هایی نقبی به زندگی شهید چمران می‌زند که نقش آن را امیر آقایی بازی می‌کند.


حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، رویا تیموریان، نیوشا ضیغمی، دانیال عبادی، لعیا زنگنه، مهدی سلوکی، سام درخشانی، رحیم نوروزی، امیرحسین مدرس، علیرضا جلالی‌تبار و ثریا قاسمی دیگر بازیگران این سریال هستند. در این مجموعه ضیغمی و عبادی جزو بازیگران سینما هستند که با بازی در این پروژه نخستین تجربه فعالیت در تلویزیون را کسب می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی "خاطرات مرد ناتمام" به کارگردانی صادق کرمیار با موضوع حکومت‌داری رضا شاه در قالب طنز به نیمه رسیده است. این مجموعه قرار است اولین یا دومین سریال بعد از ماه رمضان باشد که از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

صادق کرمیار فیلمنامه "خاطرات مرد ناتمام" را با همکاری ابوالفضل زرویی نصرآباد و علی میرفتاح به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای نوشته است و این سریال با محتوایی اجتماعی به سال‌های 1327 تا 1332 و حکومت رضا شاه می‌پردازد و قالبی طنز دارد.
در خلاصه داستان "خاطرات مرد ناتمام" آمده است: همایون پورسینا پسر جوانی که  قصد سفر به خارج از کشور را دارد به طور اتفاقی دفترچه خاطرات پدر بزرگش را که به تازگی فوت کرده به دست می‌آورد و متوجه می‌شود پدربزرگش که در فرانسه داروسازی خوانده چقدر برای کمک به مردم کشورش تلاش می‌کند.
امین زندگانی، محمود پاک‌نیت، سروش صحت، مهرداد ضیایی، مهوش صبرکن، داوود فتحعلی‌بیگی، سیامک صفری، مجید سعیدی، آزاده شمس، امیرحسین مدرس و شهزاد صفوی در این سریال بازی می‌کنند و تهیه‌کنندگی را نیز محسن علی‌اکبری برعهده دارد. از سال 87 قرار بود کرمیار "خاطرات مرد ناتمام" را بسازد، اما در فاصله‌ای که تا امروز به وجود آمد وی سریال "یک روز قبل" را ساخت و رمان "دشت‌های سوزان" را منتشر کرد.
مجموعه تلویزیونی "راز پنهان" هم با نام قبلی "کما" به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی برای شبکه یک تهیه می‌شود. تاکنون 40 درصد از تصویربرداری این مجموعه سپری شده است. این مجموعه جزو گزینه‌های شبکه یک برای پخش در پائیز است.
مجید اوجی در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه مجموعه "راز پنهان" موضوع معناگرا دارد و سال گذشته هم سریال "ناز و نیاز" فلورا سام در ماه رمضان پخش شد، چرا در ماه رمضان روی آنتن نمی‌رود؟ به خبرنگار مهر گفت: این مسئله به پخش شبکه یک برمی‌گردد و در حوزه  اختیار من نیست. شبکه یک تصمیم گرفته این مجموعه را پائیز پخش کند. البته با توجه به موضوع که شما اشاره کردید گزینه مناسبی برای پخش در ماه رمضان است.
در این مجموعه بازیگرانی چون داریوش ارجمند، پروانه معصومی، الهام حمیدی، محمود عزیزی، لادن طباطبایی، کامران تفتی، لیلا بلوکات و با حضور سعید پورصمیمی و علیرضا جلالی‌تبار بازی می‌کنند.
این اثر یک ملودرام اجتماعی است. داستان این سریال درباره دو دوست با نام‌های فرامرز و امیرعلی است که از کودکی با هم بزرگ شده‌اند، اما در دوره جوانی به دلیل برخی مشکلات از هم جدا می‌شوند. آنها پس از گذشت چندین سال دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند. گذشت زمان شرایط جدیدی را برای آنها به وجود آورده و تغییراتی در زندگی آنها ایجاد کرده است.

نگارش فیلمنامه "کما" را خود سام برعهده داشته که پیش از این ایفای نقش و نگارش فیلمنامه در سریال‌هایی همچون "شیخ مفید"، "روزهای زندگی"، "همسایه‌ها"، "شبی از شب‌ها"، "نشانی"، "ماه عسل"، "توطئه فامیلی"، "مشق عشق" و "تا رهایی" را در کارنامه خود داشته‌است.
مجموعه تلویزیونی "جنگ بازی" به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی مراحل تدوین را برای شبکه یک سپری می‌کند. این مجموعه قرار است بعد از تمام شدن "حیرانی" روی آنتن برود.
داستان این مجموعه درباره یک خانواده آشفته است که درگیر ماجراهایی می‌شوند. نقش مادر خانواده را رابعه اسکویی بازی می‌کند و نقش‌های همسر و فرزندش را به ترتیب اکبر عبدی و مجید صالحی ایفا می‌کنند.
در این مجموعه در کنار آنها رضا ناجی، امیررضا دلاوری، هادی کاظمی، امیر نوری و... بازی می‌کنند. امیرحسین جهددوست و امیرعباس ترابیان که نگارش فیلمنامه مجموعه "آشپزباشی" را در کارنامه دارند، همراه با حسین ترابی‌نژاد نویسنده مجموعه "شوق پرواز" فیلمنامه مجموعه "جنگ بازی" را نوشتند.
این مجموعه یکی از گزینه‌های شبکه یک برای پخش در نوروز 91 بود، اما در نهایت مجموعه سیروس مقدم با عنوان "چک برگشتی" روی آنتن رفت.
مجموعه تلویزیونی "راه طولانی خانه" که قرار بود ماه رمضان سال 90 از شبکه یک پخش شود، حال جزو گزینه‌های این شبکه برای ماه رمضان 91 است. این مجموعه به کارگردانی رضا کریمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تختکشیان تهیه می‌شود و در حال حاضر مراحل تدوین و موسیقی را سپری می‌کند.
در مجموعه "راه طولانی خانه" رضا کیانیان، افسانه بایگان، شهرزاد کمال‌زاده، خاطره حاتمی، صادق هاتفی، شهاب حسینی‌پور و پیام اینالویی بازی می‌کنند و درباره پدر یک خانواده است که با وجود علاقه زیاد به خانواده‌اش، از جانب فرزندان خود تحت فشار است، چرا که آنان خواسته‌هایی خارج از توان او دارند.
فیلمنامه‌نویسان این مجموعه امیر عربی و حسین تراب‌نژاد بودند و بازنویسان مصطفی زندی و علیرضا مسعودی است. رضا کریمی پیش از این ساخت مجموعه‌های تلویزیونی "فاکتور هشت"، "مرده متحرک" و "شبی از شب‌ها" را برعهده داشته است.
مجموعه تلویزیونی "کلاه پهلوی" به کارگردانی ضیاء‌الدین دری و تهیه‌کنندگی محمدرضا تختکشیان برای شبکه یک تهیه می‌شود. عوامل این مجموعه چندی پیش عازم فرانسه شدند و 25 اردیبهشت ماه در این کشور خواهند بود. بعد از آن به تهران آمده و بقیه صحنه‌های باقی‌ مانده را ضبط می‌کنند.
طبق پیش‌بینی‌ها تصویربرداری تا تیر ماه طول می‌کشد. پخش این مجموعه از خرداد ماه به صورت هفتگی از شبکه یک شروع می‌شود و تا پایان سال 91 ادامه خواهد داشت.
نقش اصلی کلاه پهلوی مربوط به جوانی است که درس می‌خواند و فرماندار شهر زادگاهش می‌شود، درست زمانی که  فرمان کشف حجاب از سوی رضاخان صادر شده و او موظف به اجرای این فرمان است.
این سریال که از سال 80 تولید آن کلید خورده، بازیگرانی چون امین حیایی، مریلا زارعی، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، داریوش فرهنگ، داود رشیدی، شقایق فرهانی و... بازی می‌کنند. مجموعه تلویزیونی "کلاه پهلوی" از سریال‌های پربازیگر شبکه یک سیما محسوب می‌شود که در برخی از سکانس‌های آن حدود ۴۰۰ هنرور حضور دارند.
این مجموعه تلویزیونی سال 80 برآورد مالی شد. در آن مقطع اعلام شد نگارش فیلمنامه 30 ماه به طول می‌انجامد، اما طولانی‌تر شد. به دلیل اینکه پروژه سنگین و حساس بود و باید مدیران فیلمنامه را می‌خواندند و نظرات‌شان را اعلام می‌کردند. پس از انتخاب تخت‌کشیان به عنوان تهیه‌کننده، ساخت پروژه "کلاه پهلوی" اسفند 84 قطعی شد، و فیلم در 15 تیرماه 85 کلید خورد. در طول این سال‌ها این پروژه چندبار متوقف شد و هنوز هم تولید آن ادامه دارد.
شبکه یک چهار مجموعه هم در مرحله پیش تولید دارد.
مجموعه تلویزیونی "خوابگاه" به کارگردانی کاظم راست‌گفتار و تهیه‌کنندگی اصغر هاشمی و مجموعه تلویزیونی "میلیاردر" به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و کارگردانی مسعود کرامتی هم به زودی کلید می‌خورند. این دو مجموعه قرار است امسال هم از شبکه یک پخش شوند.
شبکه یک امسال قصد دارد دو مجموعه "الف ویژه" هم بسازد. مجموعه "فصل بی‌پروایی" به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی علی لدنی امسال کلید می‌خورد، اما سال 92 از این شبکه پخش می‌شود. همچنین مجموعه "معمای شاه" به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی هم امسال کلید می‌خورد.
داستان این سریال از زمان تولد محمدرضا تا خروج وی از ایران را در برمی‌گیرد. شرایطی که شاه در آن رشد کرد، ازدواج وی با ثریا و فوزیه، روابط  وی با اشرف و نفوذ این خواهر دو قلویش بر او، و وابستگی شاه به کشورهای غرب و شرق، از جمله مواردی است که در "معمای شاه" به آن توجه می‌شود.
در این مجموعه بخش‌هایی از مبارزه محمدرضا با انقلابیون، دخالت وی در کشور عمان، کودتای 28 مرداد، دخالت انگلیس و آمریکا در مسایل حکومتی ایران نیز در "معمای شاه" به تصویر کشیده می‌شود.
شنیده‌ها حاکی از آن است سیروس مقدم طرح یک مجموعه تلویزیونی را برای ایام دهه فجر شبکه یک داده است. علاوه بر آن برای محرم هم طرح مجموعه "شام غریبان" را مجتبی یاسینی ارائه کرده است. همچنین مجموعه "بازی دو گانه" مرحله تحقیق و نگارش را سپری می‌کند.
سمانه غلامي بازدید : 197 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سمانه غلامي بازدید : 143 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

لیلا حاتمی بازیگر فیلم سینمایی «نارنجی‌پوش» در گفت‌وگو با ماهنامه 24 از تجربه کار با داریوش مهرجویی و مساعد بودن شرایط کار با این کارگردان گفته است. بخش‌هایی از این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.


این شخصیت[نقش لیلا حاتمی در فیلم نارنجی پوش] ممکن است با سیمین در «جدایی نادر از سیمین» مقایسه شود. این مقایسه موقع فیلمبرداری به ذهن خودتان هم خطور کرده بود؟


به این قضیه فکر کرده بودیم، خصوصا چون صحنه‌های مشترک مثل دادگاه داشتیم.

 

نگرانی در شما ایجاد نکرد؟ اینکه بگویند دو شخصیت شبیه هم بازی کرده‌اید برایتان مهم است؟

بستگی دارد که در چه کاری حضور داشته باشی. اگر در فیلمی حضور داری که اصیل است و کپی نیست، حتی اگر شخصیتی را تکرار کنی اشکال ندارد چون اصالت خودش را دارد. نگران این موضوع نبودم ضمنا نوع واکنش‌ها و رفتار این شخصیت‌ها، حتی در دادگاه هم تا حدودی با هم فرق داشت. به تمهیداتی فکر کردیم که این شخصیت کاملا تداعی کننده سیمین نباشد، ممکن است شروعش تماشاگر را یاد او بیندازد، ولی در ادامه با همین فیلم همراه می‌شود.

 

البته در هر صورت مقایسه‌هایی بین این دو فیلم خواهد شد.

خب هر دو در یک جامعه و در یک شهر اتفاق می‌افتند و این مقایسه غیر قابل اجتناب است.

 

و در هر دو این مسئله وجود دارد که زنی علاقه به مهاجرت دارد و بر نحوه زندگی مرد تاثیر می‌گذارد...

در واقعیت همیشه زن‌ها هستند که مردها را تکان می‌دهند و گرنه مردها دوست دارند همیشه همانطور که هستند بمانند.این‌ها موقعیت‌هایی است که چون طبیعی است و منطبق بر واقعیت، این احساس را ایجاد نمی‌کند که تماشاگر بگوید آهان! از این موارد مشابه استفاده شده که نتیجه موفقیت آمیز باشد.

 

با همه این حرف‌ها ممکن است بنویسند لیلا حاتمی کم کم دارد در نقش زنی که روشنفکر است و میل به مهاجرت دارد و علاقه به زندگی در این جامعه ندارد جا می‌افتد.

بله می نویسند... اشکالی ندارد. بهتر از این است که بگویند همیشه معصوم است.

 

آره، یک زمانی حرف تکراری این بود که در نقش یک دختر معصوم و مظلوم جا افتاده‌اید.

خود نقش‌ها هم بالاخره روی منتقدان تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود آن آدم را به این شکل بپذیرند.

 

برگردیم سر «نارنجی‌پوش» : بعد از شکل گرفتن سناریو آقای مهرجویی سر صحنه چه کار می‌کند؟نوع اجرایش چگونه است؟ چه فشارهایی می‌آورد؟درباره شخصیت حرف می‌زند؟ تمرین می‌کند؟ چه کار می‌کند که به نتیجه دلخواه برسد؟

باور کنید من هم نمی‌دانم. اینقدر به ایشان نزدیک هستم که نمی‌توانم دقت کنم ببینم چه شد! حالا اگر فکر کنم چیزهایی پیدا می‌کنم...(کمی فکر می‌کند) می‌آییم دیالوگ‌ها را می‌خوانیم، قبلش روخوانی داریم و یک تمرین ملایم می‌کنیم و اگر چیزی اشتباه باشد می‌گوید، یا اگر روی دیالوگ‌های خاصی تاکید داشته باشد، می‌گوید، موقع فیلمبرداری هم یک دور تمرین می‌کنیم. گاهی هم اصلا تمرین نمی‌کنیم و با همان تمرین اولیه شروع به ضبط می‌کنیم.

 

خودتان فنگ‌شویی خوانده‌اید؟

من هم از سال‌ها پیش از پیروان فنگ شویی بودم. از علی مصفا اگر بپرسید دل پری دارد!

 

چرا؟ چون سعی کرده‌اید قوانینش را اجرا کنید؟

یک دوست نزدیک دارم که در واقع او مرا با فنگ شویی آشنا کرد. هر موقع هم چیزی اشتباه می‌شد تلفن می زد و می‌گفت نه این را تغییر بده و علی می ‌گفت وای دوباره شروع شد. چون علی باید سختی‌هایش را تحمل می‌کرد. مثلا ما یک آینه بزرگ جلوی در ورودی خانه‌مان داشتیم که وقتی سینمای ما سوخت او تاکید داشت من گفته بودم این آینه را باید از جلوی در بردارید. حالا این آینه سنگین باید جا‌به ‌جا می‌شد که کار سختی بود.

 

یک سکانس خاص در فیلم بازی کرده‌اید: آن سکانس گفت‌وگو با میترا حجار که چرخش احساسی ویژه‌ای دارید و تماشاگر را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهید. پشت صحنه‌اش را تعریف کنید. چقدر بداهه در آن دخالت داشت؟ چقدر تمرین؟ چقدر متن؟

جالب است بدانید اولش که متن این سکانس را خواندم کاغذها را برداشتم و رفتم پیش خانم محمدی‌فر. که بگویم من که نمی‌توانم این دیالوگ‌‌ها را بگویم. این‌ها که خیلی غیرمنطقی هستند. وقتی رسیدم دیدم که آقای مهرجویی آنجا نشسته و طبعا نطقم کور شد. آقای مهرجویی گفت بیایید تمرینش کنیم. من نشستم روی مبل و بر روی مبل دیگر هم میترا حجار نشست. در یک خانه دیگر. چون داشتیم تمرین می‌کردیم. شروع کردیم و من دیدم که بهترین کار این است که من این دیالوگ‌ها را بپذیرم. وقتی پذیرفتمشان توانستم بگویمشان.

 

بازی مقابل حامد بهداد دارد تبدیل به یک اتفاق مکرر در کارنامه‌تان می‌شود.

من خودم همیشه از طرفداران این بوده‌ام که با حامد بهداد هم‌بازی باشم و همیشه استقبال کرده‌ام.

 

چرا؟ بازیگر مقابل چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد که با او همبازی شوید؟کمک می‌کند شما هم بهتر بازی کنید؟

احساس می‌کنم کارش برایش جدی است، یعنی هر دوی ما هدف مشترک داریم که آن اتقاء فیلمی است که داریم بازی می‌کنیم. واقعا حضور دارد. آدم از کسانی که آنقدر حضور دارند و می‌روند در بازی خوشش می‌آید. ترجیح می‌دهم کسی که هم‌بازی‌ام شده به همراه من از فضای دورش منفک شود. از فضای گروه جدا شود که تمرکزمان تقویت شود. وقتی تنها هستی این کار راحت است ولی وقتی همراه چند نفر بازی دارید اگر آنها جدا نشوند انگار نمی‌گذارند شما هم جدا شوید و بخشی از شما باقی می‌ماند.

 

نکته‌ای مانده راجع به فیلم که بخواهید بگویید؟

این دفعه اول است که کسی سوال نمی‌کند و من می‌خواهم چیزی بگویم. حسی که نسبت به «نارنجی‌پوش» دارم این است که این فیلم برای من مثل جایزه بود. هیچ مقدمه ای نداشت، منتظرش نبودم و به من هدیه شد. معمولا برای فیلمی که دوست دارید بازی کنید همه اش نگرانید که می شود؟، نمی شود؟ قرار است چه بشود؟ اما این فیلم اصلا این مسائل را نداشت و من بدون هیچ اضطرابی وارد فیلم شدم. همه چیز سریع اتفاق افتاد و به من خیلی راحت گذشت همانطور که گفتم مثل یک جایزه بود. الان هر وقت از من درباره کارهایم می پرسند می گویم یک سال است کار جدیدی نکردم یعنی واقعا یادم می رود که «نارنجی پوش» را کار کردم.

خبر آن‌لاین

سمانه غلامي بازدید : 131 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نگارش فيلمنامه فيلم تازه مسعود كيميايي با همكاري مصطفي خرقه‌پوش انجام مي‌شود.
به گزارش «باني فيلم»، مسعود كيميايي كه از مدت‌ها قبل پيش‌توليد اوليه فيلم سينمايي «دست تنها» را آغاز كرده بود اين روزها آخرين مراحل نگارش اين فيلمنامه را سپري مي‌كند. نكته قابل توجه اينكه در نگارش فيلمنامه، مصطفي خرقه‌پوش با مسعود كيميايي همكاري مي‌كند. خرقه‌پوش پيش از اين سه فيلم آخر اين كارگردان «رئيس»، «محاكمه در خيابان» و «جرم» را تدوين كرده بود. طرح اوليه اين فيلمنامه متعلق به علي‌اكبر ثقفي است و مسعود كيميايي دو ماهي است نگارش و بازنويسي نهايي آن را با كمك خرقه‌پوش انجام مي‌دهد. به گفته مسعود كيميايي نگارش فيلمنامه بزودي به پايان مي‌رسد و درخواست پروانه ساخت به اداره نظارت و ارزشيابي وزارت ارشاد ارسال مي‌شود. فيلم «دست تنها» داستان مردي ميانسال است كه بعد از سال‌ها زندان براي كمك به دخترش چند روز مرخصي مي‌گيرد. توافقات نهايي براي حضور سعيد راد، اكبر زنجانپور و سوگل خالقي در اين فيلم انجام شده است. خبر جديد درباره ليست بازيگران همكاري گلچهره سجاديه با اين كارگردان است. او قرار است در فيلم تازه كيميايي يكي از نقش‌هاي اصلي را بازي كند.
سجاديه پيش از اين در «گروهبان»، «دندان مار» و «ردپاي گرگ» با كيميايي همكاري كرده بود و «دست تنها» جديدترين تجربه مشترك‌شان بعد از 20 سال محسوب مي‌شود. مسعود كيميايي فيلم تازه‌اش را احتمالاً اوايل تابستان كليد مي‌زند.

* تیتر کافه سینما، یک دیالوگ گلچهره سجادیه در رد پای گرگ مسعود کیمیایی است.

سمانه غلامي بازدید : 135 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کفش اتو

کفش اتو بهترین وسیله برای اتوکردن لباسهای شما میباشد. دیگر نگران سوختن لباس، براق شدن لباسهاو درخشنده تر شدن لباسها نباشید . این محصول مناسب برای انواع مارکهای اتو میباشد و درجه دمای بالارا برای لباسها تنظیم میکند



اتوی لباسها را سریعتر و راحت تر انجام میدهد
وسیله ای موثر و مطمئن با بهترین کیفیت
ایمن




فرصت را از دست ندهید.هم بهتر و سری تر اتو کنید هم لباس هایتان عمر بیشتری خواهند داشت.

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید کفش اتو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کفش اتو

سمانه غلامي بازدید : 167 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دی ماه سال جاری مرد میانسالی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و اعلام کرد که از منزلش واقع در خیابان بنی هاشم سرقت شده است.با حضور ماموران کلانتری 120 سید خندان در آدرس اعلامی، شاکی گفت:دختری جوان پس از آنکه به بهانه ای خاص وارد منزلم شد با آب میوه مسموم و بیهوشم کرد. وی بعد از سرقت اشیاء قیمتی منزل متواری شده است.


با تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری، با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

با اظهارات شاکی، تحقیقات کارآگاهان در خصوص شناسایی و دستگیری متهم ناشناس آغاز شد. با راهنمایی این مرد میانسال کارآگاهان از طریق چهره نگاری، چهره فرضی از این دختر ناشناس تهیه کردند.

در تاریخ 6 دی ماه از طریق شعبه ای از یک بانک دولتی در خیابان پاسداران اعلام شد پسر جوانی دو فقره چک سرقتی را به بانک آورده است.

با حضور مأموران گشت کلانتری 120 سید خندان در محل این جوان به نام رضا 27 ساله دستگیر و به کلانتری منتقل شد. در بررسی های اولیه مشخص شد چک ها متعلق به مالباخته میانسال پرونده دو روز قبل است.

با انتقال این جوان به پایگاه چهارم وی به افسر پرونده گفت: من این چک ها را سرقت نکرده ام و از سرقت آنها اطلاعی ندارم.

وی با بیان اینکه مجرد است اظهار داشت: مدتی است که با دختری که هر چند وقت یک بار به آنجا می آید آشنا شدم. وی امروز دو فقره چک به من داد تا از بانک برایش نقد کنم. من هم وقتی که به بانک رفتم توسط پلیس دستگیر شدم.

اعتراف متهم

کارآگاهان در پی اثبات صحت اظهارات متهم دستگیر شده، این دختر را به نام زهرا 22 ساله که برای گرفتن مبلغ چک آمده بود، در محل کافی شاپ در خیابان پاسداران شناسایی و دستگیر کردند.

با توجه به مشخصات دختر سارق از منزل مالباخته در خیابان بنی هاشم، مالباخته به پایگاه چهارم دعوت و دختر دستگیر شده به عنوان کسی که با آب میوه مسموم، از منزل شاکی سرقت کرده بود توسط این مالباخته شناسایی شد

این دختر 22 ساله که دارای یک بار سابقه سرقت و دستگیری توسط پلیس آگاهی پایتخت است، در مقابل افسر پرونده اعتراف کرد: چند سال قبل و بعد از دوستی های خیابانی با پسرهای جوان و درگیری های متوالی با خانواده از خانه فرار کرده و در حالی که دختر نوجوانی بودم ابتدا به دنبال کار و اجاره خانه ای مجردی بودم تا به نوعی مستقل باشم و کار کنم و آینده ای برای خودم درست کنم، اما خیلی زود و پس از آشنایی با یک پسر جوان، از طریق او در دام پسرهای جوان که همه نوع خلاف می کردند، گرفتار شدم.

وی بیان داشت: یک بار به اتهام سرقت دستگیر شدم و به زندان افتادم اما بعد از چند ماه آزاد شدم . این بار با پیشنهاد یک نفر که تازه با او آشناشده بودم برای پیداکردن کار به کشور مالزی رفتم. یکی دو سالی در آنجا بودم تا اینکه فروردین ماه امسال به ایران برگشتم. در طول این مدت با پسری به نام سیاوش آشنا شدم و خانه ای اجاره کردم.

این متهم گفت: به پیشنهاد سیاوش، با نقشه ای از پیش طراحی شده و با ظاهری بسیار شیک و مرتب، در برخی از نقاط شهر در مقابل خودروهای گران تقیمت قرار می گرفتم و با اعلام این که کیفم توسط سارقان موتورسوار سرقت شده است، از وی می خواستم مرا تا جایی برساند. در طول مسیر راننده مرا به سمت منزلمان که معمولاً یکی از مناطق بالای شهر را بود، می برد و در مقابل کوچه ای پیاده می شدم.

وی بیان داشت: موقع پیاده شدن از راننده می خواستم تا برای تشکر از وی، تلفنی از خود به من بدهد. با این شگرد شماره تلفن راننده را می گرفتم تا روزهای بعد برای سرقت از منزلش با او در منزلش قرار می گذاشتم.

این دختر جوان بیان داشت: بعضی دیگر از راننده ها علاقه مند بودند تا با من دوست شوند. با این افراد راحت تر قرار می گذاشتم. بعد از این که با ماده بیهوشی در آب میوه، او را بیهوش می کردم با سیاوش تماس می گرفتم و او را به همراه یکی دو نفر دیگر از دوستانش که در همان نزدیکی بودند، به داخل منزل راهنمایی و پس از سرقت اشیای قیمتی از آنجا فرار می کردیم.

با شناسایی سه مالباخته دیگر و حضور آنان در پایگاه چهارم و شناسایی دختر دستگیر شده، تعداد مالباختگان تاکنون به چهار نفر رسیده است؛ تلاش کارآگاهان برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ رضا مؤذن، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در توضیح این خبر گفت: این دختر پس از بازگشت به کشور حدود 10 ماه است که مبادرت به سرقت از این نوع کرده است و احتمال دارد شیوه های دیگری را نیز در سوابق اتهامی خود داشته باشد. آن چه که در پرونده های پلیسی برای همکارانم و همچنین دستگاه قضایی اهمیت دارد حفظ آبروی افراد است. لذا مالباختگان احتمالی بدون هرگونه نگرانی از آبروی خود چنانچه با این شیوه از آنها سرقت شده است می توانند، جهت پیگیری موضوع یا تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در سیدخندان ـ خیابان ابوذر غفاری یا شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران مراجعه کنند.

سرهنگ مؤذن گفت: انتشار این گونه پرونده ها هرگز مجوزی برای کمک نکردن به همنوعان و افراد نیازمند نیست. آنچه که عقل حکم می کند این که در کمک به دیگران باید هوشیاری لازم را حفظ کرده و کسانی که از حس نوع دوستی افراد سوء استفاده می کنند با نیازمندان واقعی چندان مشکل نباشد. مرز بین کمک به دیگران با بی احتیاطی و یا احیاناً خطای احتمالی از سوی فرد، همواره مشخص و روشن است و شاید نیازی به توصیه نداشته باشد و تقریباً افراد جامعه از این مرزها آگاهی کافی دارند.



پایگاه اطلاع رسانی پلیس

سمانه غلامي بازدید : 181 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کافه سینما- ویدیو عیادت رضا عطاران از رضا داوود‌نژاد در بیمارستان لاله تهران که ساعاتی پیش از برنامه هفت پخش شد را در کافه سینما ببینید. رضا داوودنژاد برای کاهش وزن پس از عمل جراحی می‌بایست رژیم غذایی خاصی را رعایت می‌کرد که متاسفانه به دلیل عدم رعایت شرایط لازم عوارض بعد از عمل در وی ایجاد شده و کبدش دچار مشکلات جدی شده است.

ویدیو عیادت رضا عطاران از رضا داوود‌نژاد / 10 مگابايت / --> دانلود <--


سمانه غلامي بازدید : 185 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، کارشناس زن شبکه من و تو از اینکه بسیاری از خانواده های ایرانی، مذهبی هستند و شرایط را برای روابط آزاد دختر و پسر فراهم نمی کنند ابراز تأسف شدید کرد.
وی نداشتن دوست پسر و روابط نامشروع را موجب عقده ای شدن دختران دانست و از زبان یک دختر که پدر و مادرش مانع روابط نامشروع او با پسران می شوند گفت: «به خاطر همین من منزوی می شوم ! و یا اینکه نگاه می کنم و می بینم همه دوست [پسر] دارند ولی من ندارم! به همین خاطر خشم، عصبانیت، انزوا، اضطراب و همه این ها من را محاصره می کند و من ممکن است با خانواده ام مشکل پیدا کنم و نسبت به یکدیگر عصبانی می شویم و یک رابطه ناسالم خانوادگی به وجود می آید!»
گفتنی است، شبکه من و تو در قالب اظهارات کارشناسی، به ساختارشکنی بنیان خانواده - که اولین و مهم ترین نهاد و مرکز شکل گیری هویّت و شخصیّت انسانهاست- دامن می زند وضمن نفی روابط قانونی و سالم دو طرفه ی زناشویی و ترویج روابط نامشروع و غیرقانونی، ابتذال و اباحه گری و انحطاط اخلاقی را در جامعه ایران گسترش می دهد.


لینک دانلود فیلم کیفیت WMV

سمانه غلامي بازدید : 195 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سرویس خدمات دهنده google earth این سایت نیز مانند سابق کماکان از عنوان مجعول "خلیج عربی" در کنار نام خلیج فارس استفاده می کند.

گوگل بزرگترین موتور جست و جوگر اینترنت است که امکانات خدماتی آن مانند maps و earth مورد استفاده صدها میلیون نفر در سراسر جهان است.

این کمپانی هیچ توضیحی درباره حذف نام خلیج فارس از نقشه خود نداده است و این در حالی است که در صورت جست و جوی معادل نام خلیج فارس به زبان های مختلف در نقشه گوگل، این برنامه شما را به محل خلیج فارس بر روی نقشه هدایت می کند بدون آنکه نام آن بر روی صفحه وجود داشته باشد.

با وجود این اگر کاربر اینترنتی، عنوان خلیج عربی را هم در نقشه گوگل سرچ کند به محل خلیج فارس هدایت می شود بدون آنکه حتی این نام نیز بر روی آن درج شده باشد.

بدین ترتیب به نظر می آید خلیج فارس تنها محل جغرافیایی جهان است که در شرایط کنونی هیچ نامی بر روی برنامه نقشه گوگل ندارد.

این در حالی است که خلیج فارس تنها نام تاریخی و مستند این آبها در جهان از صدها سال پیش است که هم اکنون توسط نهادهای مرجع بین الملل مانند سازمان ملل متحد پذیرفته شده و در اسناد و مکاتبات رسمی بین المللی استفاده می شود.

حتی برخی کشورهای عربی که هم اکنون نام خلیج فارس را تحریف می کنند، تا پیش از دهه 1960 میلادی از همین عنوان در مکاتبات رسمی و بین المللی استفاده می کردند. با آغاز موج ناسیونالیسم عربی در سال های میانی قرن بیستم بود که کشورهای عربی اندک اندک نام تاریخی خلیج فارس را به خلیج عربی تحریف کردند.

دفاع از خلیج فارس

 این عنوان از آن رو جعلی خوانده می شود که در هیچ سند و نقشه تاریخی بین المللی و منطقه ای، حتی در کشورهای عربی، عنوانی به این شکل وجود ندارد. در مقابل در تمام اسناد، مدارک و نقشه های جهان از 2500 سال پیش که زمان تقریبی تشکیل کشور ایران بود، نام این آب ها خلیج فارس ذکر شده است.

دولت های ایران چه در دوران پادشاهی پهلوی که ادعای اعراب برای تحریف نام خلیج فارس آغاز شد و چه در زمان جمهوری اسلامی که این ادعاها ادامه پیدا کرد، بر فارس بودن خلیج فارس تاکید کرده اند.

تاکید بر نام تاریخی خلیج فارس یکی از موضوعات مشترک هویتی و ملی تمام ایرانیان در سراسر جهان است به گونه ای که با وجود اختلافات گسترده میان گرایش های مختلف فکری و سیاسی، بر سر دفاع از نام خلیج فارس با همدیگر اتفاق نظر دارند.

در سه روز گذشته که دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به نمایندگی از ایران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم های عربستانی و قطری رفتند، ده ها هزار طرفدار دو تیم بارها شعار "خلیج همیشه فارس" را سر دادند.

به دنبال بالا گرفتن اختلافات اخیر میان دولت جمهوری اسلامی و حکومت امارات متحده عربی بر سر مالکیت سه جزیره ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک که پس از سفر ناگهانی محمود احمدی نژاد به ابوموسی در هفته های اخیر صورت گرفت، تعداد زیادی از ایرانی ها در سراسر جهان از امکانات اینترنتی برای بیان اعتراض خود به دولت های عربی استفاده کردند.

در این راستا حدود صدها هزار کامنت در دفاع از خلیج فارس و حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه در صفحات فیسبوک افرادی مانند پادشاه عربستان، حاکم امارات و رئیس جمهور آمریکا منتشر شده است.

این حجم از نظرات باعث شد تا صفحه فیسبوک ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی برای ساعاتی از دسترس خارج شود و مدیریت این صفحه پس از راه اندازی مجدد آن، اذعان کرد که بیش از 250 هزار کامنت با محتوای "خلیج همیشه فارس" از سوی ایرانیان دریافت کرده است.

اینترنت؛ ابزار اعتراض

 این اما نخستین بار نیست که دفاع از نام تاریخی خلیج فارس تبدیل به مسئله ملی و هویتی ایرانی ها در سراسر جهان می شود.

در سال 2004 میلادی، نشریه معتبر نشنال جئوگرافیک نام خلیج فارس را در نقشه های خود به خلیج عربی تغییر داد؛ اقدامی که خشم تمامی ایرانیان را در نقاط مختلف دنیا برانگیخت و پژواک آن در محافل سیاسی و مطبوعاتی بین المللی نیز به گوش رسید.

به دنبال اعتراضات گسترده ایرانیان و سپس واکنش وزارت خارجه وقت، سرانجام نشنال جئوگرافیک رسمأ پوزش خواست و نام خلیج فارس را بار دیگر جایگزین این عبارت مجعول کرد.

در آن سال نیز ایرانیان با یاری جستن از امکانات شبکه جهانی اینترنت، به اعتراضات خود رنگ و بو و ابعادی گسترده تر بخشیدند. راهکار ایرانیان معترض، تهیه و راه اندازی صفحه ای بود که "بمب گوگلی" خوانده می شود.

این صفحه اینترنتی که با نام "خلیج عربی arabian gulf" طراحی شد، حاوی چنین عبارتی بود: "خلیجی که به دنبالش می گردید یافت نشد. هیچ منطقه آبی با این نام هرگز وجود نداشته است. نام صحیح، خلیج فارس است که همیشه فارس بوده و همیشه هم خواهد بود."

با کلیک چند هزار باره ایرانیان بر روی پیوند یا لینک این صفحه، موتور جستجوگر گوگل که ارجحیت یافت مطالبش بر پایه دفعات کلیک است، به صورت خودکار این صفحه را در نخستین جایگاه خود ثبت کرد.

دانشنامه اینترنتی wikipedia که بزرگترین دانشنامه آنلاین جهان است نیز نام خلیج فارس را به رسمیت می شناسد و در تمام زبان های آن در صورت جست و جوی عنوان جعلی جایگزین، کاربران را به صفحه مربوط به خلیج فارس راهنمایی می کند.

بزرگترین مورخان و محققان دنیای قدیم از جمله هرودوت، نئار خوس، استرابون، کورسیوس رومی و نیز محققان جهان اسلامی نظیر استخری، مسعودی، بیرونی، ابن حوقل، مقدسی، مستوفی و ناصر خسرو، از هزاران سال پیش در آثار و نوشته های خود به نام "خلیج فارس" یا "دریای پارس" اشاره کرده اند.

با وجود این به دنبال بالا گرفتن اختلافات میان ایران و کشورهای عربی بر سر نام خلیج فارس در دهه 1990 سرانجام سازمان ملل متحد با انتشار دو رهنمود نگارشی در سال های 1994 و 1999 بر لزوم بکارگیری نام خلیج فارس در تمام اسناد و مکاتبات آن تاکید کرد.

در بند اول سند رسمی مورخ 14 مه 1999 دبیرخانه سازمان ملل متحد در این خصوص آمده است: "واژه خلیج فارس در اسناد و انتشارات و همچنین بیانیه هایی که از سوی دبیرخانه (دبیرکل) صادر می شود استفاده می شود. این واژه یک نام استاندارد جغرافیایی برای یک منطقه دریایی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عرب منطقه (شبه جزیره اعراب) است. واژه کامل فارس همواره برای معرفی این منطقه دریایی استفاده می شود. در ابتدای این سند نیز این نام به همین منطقه اشاره می کرد و پس از این نیز این نام در هر زمانی که نیاز به شفافیت حس شود تکرار خواهد شد."

خبرنامه دانشجویان ایران

سمانه غلامي بازدید : 165 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس از اجرای قانون مهریه تا سقف110 سکه تا 10 روز دیگر خبر داد و گفت: تنها زندانیان مهریه ای آزاد می شوند که توانایی پرداخت 110 سکه را داشته باشند.
حجت الاسلام غضنفرآبادی اظهار داشت: لایحه مهریه پس از تصویب نهایی شورای نگهبان برای ابلاغ و اجرا اماده می شود و حداکثر تا 10 روز پس از آن به اجرا خواهد رسید.
وی در ادامه گفت: بر اساس این لایحه زندانیانی که توانایی پرداخت 110 سکه از هر تعداد مهریه همسر خود را داشته باشند از زندان آزاد می شوند این درحالیست که اگر زندانی توانایی پرداخت این میزان را نداشته باشند آزادی در کار آنان نخواهد بود.
نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اینکه این لایحه از سوی دولت مشکلی ندارد و اجرای آن به زودی انجام می شود تصریح کرد: با اجرای این لایحه میزان زندانیان مهریه تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.


پانا

سمانه غلامي بازدید : 177 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

زیر بشقابی حصیری توگا

زیربشقابی توگا دارای ابعاد 35X45 و از جنس برگ درخت خرما می باشد

با استفاده از این زیر بشقابی میتوانید میز خود را بیارایید و به چینش میز غذای خود جلوه ای تازه ببخشید



این زیربشقابی ها با یک پارچه نمدار تمیز می شود و نیازی به شستشو ندارند

عزیزانی که 6 عدد از این زیر بشقابی ها را خریداری نمایند مشمول 20 درصد تخفیف خواهند شد.



فقط کافیست در هنگام ثبت سفارش تعداد آن را تعیین کنید


قیمت: 3,500 تومان


روش خرید: برای خرید زیر بشقابی حصیری توگا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید زیر بشقابی حصیری توگا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

سمانه غلامي بازدید : 129 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با استفاده از این برس جادویی میتوانید تمامی سطوح صاف مانند بشقابها،کف سنگ،سرامیک،اجاق گاز ... و یا هر سطحی که چرب بوده و دسترسی به آن مشکل بوده را به آسانی پاک کنید



ابتدا مخزن را از مایع تمیز کننده پر نمایید ،سپس همانطور که برس را بر روی سطح مزبور میکشید انتهای پمپ مخزن را فشار دهید تا مایع شوینده از آن خارج شود.



قابل استفاده برای تمامی سطوح مخصوصا سطوحی که دسترسی به آن سخت است

اجتناب از تماس دست با مایع شوینده و دوری از ناراحتی های پوستی

قیمت: 3,500 تومان

روش خرید: برای خرید برس ظرفشویی خودکار، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید برس ظرفشویی خودکار


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 169 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سمانه غلامي بازدید : 155 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

وسیله ای که نه تنها چاقو بلکه قیچی . انبر و هر سطحی که قابلیت تیز شدن را داشته باشد برای شما تیز کرده تا از برش و بریدن لذت ببرید.



شما با استفاده از این محصول دیگر نگران کندی چاقو نباشید

برای شما بانوان هنرمند و زیبا پسند ایرانی


قیمت: 6,500 تومان


روش خرید: برای خرید چاقو تیزکن جادویی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چاقو تیزکن جادویی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 137 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پوست کن انگشتی ایزی پیل EZ Peel

دسته لوازم زیردسته لوازم منزل

تیغه های بسیار محکم ، تیز ، ضد زنگ ، ضد خش و عملا خراب نشدنی می باشد
شما میتوانید این پوست کن را داخل انگشت خود کنید و به راحتی هر چیزی را پوست بکنید
این پوست کن امکان پوست کندن مواد در دو جهت بالا و پایین دارد ، که پوست هر چیزی را خواه گوجه باشد یا آناناس به راحتی می کند
برخی از امکانات و قابلیتهای پوست کن انگشتی ایز پیل EZ Peel:
دارای تیغه ی بسیار محکم و تیز
ضد خش
هدیه ی مناسب برای آشپزخانه
دارای بدنه ی زیبا
محصول
توجه فرمائید :
این پوست کن جفتی بوده و حاوی 2 عدد پوست کن به رنگهای مختلف میباشد

قیمت: 11,000 تومان

روش خرید: برای خرید پوست کن انگشتی ایزی پیل EZ Peel، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پوست کن انگشتی ایزی پیل EZ Peel


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 167 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

خرد کن دستی سبزیجات


آیا از ریز کردن پیاز و سیر به صورت سنتی خسته شده اید ؟
آیا از سوختن و اشک چشمهایتان در هنگام آشپزی کلافه شده اید؟
آیا دنبال یک آشپزی راحت و بی دردسر هستید؟

خرد کن دستی آشپزخانه اسلپ چاپ Press Chop جدید ترین وسیله خرد کن در آشپزخانه است که به وسیله آن می توان انواع سبزی،میوه،سیب زمینی،پیاز و... را در آشپزخانه خرد و اسلایس نمود ما خرد کن دستی پرس چاپ را به شما معرفی می کنیمفقط با سه ضربه پیاز،سیر،سیب زمینی،میوه و... را خرد می کند


ویژگیهای کالا:

- خرد کن دستی
- بدون نیاز به برق
- کوچک برای مواد ریز
- مجهز به تیغه های تیز
- بدون برخورد دست به تیغه ها
- قابل خرد کردن مستقیم درون بشقاب
- قابل خرد کردن درون درپوش مخصوص خود خردکن
- بدنه باز شونده برای دسترسی به تیغه ها برای شستشوی



اطلاعات تکمیلی محصول:

به همراه خردکن یک رنده به نام گریتی عرضه می شود که با پیچاندن، مواد را رنده می کند.این خرد کن شامل 4 قطعه قابل تفکیک است به علاوه دو رنده ریز و درشت.استوانه داخل رنده با یک تیغه به دو بخش تقسیم می شود برای قرار دادن دو ماده غذایی داخل رنده همچنین رنده گریتی قابلیت رنده کردن موادی مانند پنیر را دارد که سر میز و روی غذا تازه تازه رنده می شود

قیمت: 22,500 تومان



روش خرید: برای خرید خرد کن دستی سبزیجات، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خرد کن دستی سبزیجات


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 215 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

عيـــنك پليس مدل 5518

بسيار شيك و متفاوت مخصوص روزهاي آفتابي

با يووي 400

در 3 رنگ مشكي - نقره اي و قهوه اي

لطفا رنــگ عينك خود را در توضيحات فرم خريد قيد فرمائيد.



خـريد پستي : قيمت فقـط : 19,800 تـومـان


مدل برگزيده سال 2012 از کمپانی پلیس

طراحي اين مدل به صورتي بوده كه با تمامي چهره ها متناسب باشد.


همراه با کیف و دستمال



 

سمانه غلامي بازدید : 215 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سمانه غلامي بازدید : 143 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

آویزهای طبیعی کاکتوس با قابلیت رشد


طریقه نگهداری:

گیاه جیبی را ماهی یکبار به مدت دو دقیقه در ظرف آب  قرار داده تا خاک گیاه از طریق محفظه زیر آن آب را جذب نماید.برای رشد بهتر گیاه توصیه می شود که گیاه هر از چند روزی در معرض نور خورشید قرار بگیرد.

خـريد پستي : قيمت فقـط : 8,900 تـومـان




سمانه غلامي بازدید : 145 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

POLICE

عينك پلیس را حتما مي شناسيد! اين مارك يكي از معروفترين هاي بازار عينك هاي آفتابي در دنيا است و بسيار پر طرفدار است. عينكي كه در عكس مشاهده ميكنيد يكي از جديد ترين مدل هاي عرضه شده كمپاني پلیس است


.عينك مذكور به دليل طراحي بسيار زيبا و مدرن توانسته است محبوبيت بسياري در بين اقشار مختلف بدست بياورد..لنزهاي اين عينك داراي استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. اين عينك قابل استفاده براي آقايان و خانمها مي باشد.

این عینک به صورت کاملا اصلی و با یووی 400 و با استاندارد کامل جهانی عرضه میشود ...

همراه با کیف و دستمال

خـريد پستي : قيمت فقـط : 34,000 تـومـان


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


تعداد صفحات : 3

درباره ما
آدرس سايت ما : ir-home.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 6,934
  • بازدید کلی : 118,539
  • کدهای اختصاصی