loading...
دنياي مد و فشن
سمانه غلامي بازدید : 222 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دستگاه صابون ریز مایع با چشم الکترونیکی و قابلیت تنظیم میزان حجم مایع صابون و مایعات مشابه و ایده آل برای صرفه جویی در مصرف صابون مایع،مایع ظرفشویی و ... و حفظ بهداشت می باشد. کارخانه لوازم خانگی Magic با بکارگیری مهندسین مجرب توانسته بخش عمده ای از بازار اروپا و آسیا و همچنین لقب محصول برتر اروپا را به خود اختصاص دهد.دیگر کالای نامرغوب با قیمت بالا نخرید Soap Magic با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی هم اکنون در اختیار شماست.


برخی از امکانات و قابلیتهای Soap Magic:
محفظه با حجم 400 میلی لیتر
قابل استفاده در آشپزخانه
مجهز به سنسور مادون قرمز
صفحه نمایشگر میزان مصرف و سطح مایع در بغل دستگاه
شستشوی بهداشتی بدون تماس دست با جای مایع صابون
قابل استفاده با انواع مایع ظرفشویی،صابون مایع،شامپو و ...
ایده آل برای صرفه جویی در مصرف
قطعات قابل جداشدن برای تمیزکردن آسان
پایه های مقاوم در برابر لغزش



دستگاه صابون ریز مایع اتوماتیک
صفحه نمایشگر میزان مصرف مایع در بغل دستگاه
دارای نشانگرهای میزان حجم مایع
ایده آل برای صرفه جویی در مصرف صابون مایع و حفظ بهداشت


قیمت: 29,500 تومان

روش خرید: برای خرید صابون ریز Soap Magic، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید صابون ریز Soap Magic


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

سمانه غلامي بازدید : 204 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

جديدترين اتو دستی بخار سفری، پرزگير و اتوي سطوح پرزدار و مخمل, پشم و پوست با چند كاركرد اتوي بخار و برس با چهار ويژگي در وقت و انرژي شما صرفه جويي ميكند :

رفع چروک هرگونه لباس

رفع بوي بد انواع الياف


تميز کننده تشک و بالش




1-البسه و يا ساير موارد را مي تواند هم در سطح صاف و هم در حالت آويزان از جالباسي اتو كند. همچنين اتو كردن پرده را در حالت آويزان ميسر مي سازد.

2-قدرت بالاي بخار آب موجب صاف شدن چين و چروك ها در لباس ها مي گردد.

3-صفحه نچسب آن مي تواند تمام چروك ها را به خوبي صاف كند و خط اتو را در صورت نياز بر روي پارچه انداخت.

4-برس بخار آن مي تواند كثيفي، گرد و غبار يا پرزهاي اضافه را از روي لباس و يا پارچه پاك كند.




Steam Brush به حدی قدرتمند است که بخار آن به راحتی از میان بالش ها عبور کرده و با برطرف کردن عوامل حساسیت زا تنفس را برای شما آسان تر و لذت بخش تر می کند. يكي از نكات كاربردي در طراحي اين اتو استفاده براي اتو پرده, ملافه، مخمل و حتي پتو و ساير سطوح پرزدار بوده كه علاوه بر صاف كردن باعث رفع بو و ميكروب كشي آن خواهد شد. اين اتو وسيله خوبي براي استفاده در مسافرت نيز محسوب مي شود.
-قابليت اتوكردن لباسهاي مجلسي زنانه، كت و شلوار، بلوزهاي مخمل، استريچ، چرم، ساتن در حالت آويزان قابليت اتو كردن لباسهاي پلاستيكي، باراني، كاپشن، لباسهاي ورزشي بدون هراس از سوختن يا چسبيدن قابليت اتوكردن لباسهاي مشكي و تيره بدون استفاده از پارچه محافظ جهت جلوگيري از برق افتادن لباسها قابليت اتو كردن مخمل، پارچه هاي پرزدار، پتو و...


قیمت: 25,000 تومان

روش خرید: برای خرید اتو بخار دستی-سفری، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اتو بخار دستی-سفری


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

سمانه غلامي بازدید : 182 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

جاروی Swivel Sweeper

جاروی گردان خرده ریز ها و ذرات آشغال را سریع تر از هر جاروی شارژی معمولی تمیز می کند! راز موفقیت جاروی گردان در تکنولوژی برس های چهارگانه است. چرخش قدرتمند چهار برس به طور هم زمان هر گونه آشغال و خرده ریز را از هر چهار طرف جارو جمع آوری می کند. گردش 360 درجه جاروی گردان به شما اجازه می دهد تا به راحتی آن را کنار لوازم خانه حرکت دهید. همچنین بسیار سبک بوده و مخزن جمع آوری آشغال آن به آسانی خالی می شود و بی نیاز از کیسه زباله است. این جارو فقط برای مصارف خانه مناسب است . روی سطوحی نظیر سیمان که بافتی سخت و درشت دارد یا سطوح ناهموار مناسب نیست .


ویژگی محصول

* بدون سیم
* دسته قابل تنظیم
* ساخته شده از مواد با دوام
* وزن سبک ( فقط 0/9 کیلو گرم )
* جمع آوری آشغال از هر چهار جهت
* سهولت جداسازی مخزن آشغال و تخلیه آن
* باطری قابل شارژ ( کارکرد تا 45 دقیقه با یک بار شارژ )
* گردش 360 درجه ای جارو برای سهولت حرکت در کنار لوازم منزل





نحوه عملکرد دستگاه :


جاروی گردانswivel sweeper با قدرت یک باطری قابل شارژ ، عمل می کند و با چرخش برسهایی که در هر چهار جهت حرکت میکنند سطوح را جارو و تمیز می کند.نیازی به تهیه باطری نیست . جاروی swivel sweeper فقط از یک باطری استفاده میکند که قابل شارژ است. باطری و شارژر هر دو در مجموعه ای که دریافت میکنید ؛ موجودند .در ضمن از آنجاییکه این گونه باطری ها دارای حافظه نیستند ،هر زمان که نیاز باشد قابل شارژ دوباره هستند.در حالت شارژ کامل ،باطری میتواند جارو را بر روی سطح فرش تا 30 دقیقه و بر روی سطوح صیقلی تا 45 دقیقه، روشن نگه دارد.میتوانید از این جارو برروی فرش، پارکت وسطوح سرامیکی وکاشی شده استفاده نمائید. توجه داشته باشید که سطوح سیمانی و ناهموار، مناسب این جارو نمی باشند. سر مستطیلی شکلی که برسهای جمع آوری در آن جای دارند، همان مخزن آشغال swivel sweeper محسوب میشود که به راحتی باز شده و تخلیه می گردد.شما میتوانید بدون دخالت وآلوده شدن دستها ،جارو را تخلیه کنید.با فشار دو دگمه در طرفین میله جارو، خیلی راحت دریچه ای که زیر مخزن نگهداری آشغال و خورده ریزه ها وجود دارد، باز میشود . جارو را بر روی سطل آشغال یا کیسه زباله بگیرید وآنرا باز کنید .با کمی تکان تمام ذرات آشغال ،خالی خواهند شد.

قیمت: 38,000 تومان

روش خرید: برای خرید جاروی Swivel Sweeper، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جاروی Swivel Sweeper


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 132 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

لامپ اضطراری همه کاره هندی بالب قابل نصب در همه جا می باشد. مدت زمان روشن بودن طولانی تنها با ۴ باتری قلمی و قابلیت چرخش به بالا و پایین و تنظیم زاویه مناسب نور و دارای حباب نشکن. قابلیت اتصال به تمام دیوار ها با خاصیت چسبی مخصوص هندی بالب،قابل نصب روی کاشی، داخل کمد، راه پله ها، آشپزخانه، پارکینگ، اتاق کار و حمام و همچنین داخل اتومبیل.


مدت زمان روشن بودن طولانی

تنظیم زاویه مناسب نور



اتصال به تمام دیوار ها

حباب نشکن

قیمت: 4,500 تومان

روش خرید: برای خرید لامپ اضطراری handy bulb، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید لامپ اضطراری handy bulb


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 145 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

آیا از طعم چای دم نکشیده خسته شده اید؟
آیا از انتظار برای آب جوش کلافه شده اید؟
آیا به فکر یک چای دبش هستید ؟


دیگر نگران نباشید چون این چای ساز جادویی در عرض 20 ثانیه چنان آب را بجوش می آورد که باورتان نمی شود ! با استفاده از این چای ساز در مدت کوتاهی می توانید یک چای دبش و یا یک قهوه عالی تهیه و نوش جان کنید.


ویژگیهای منحصربفرد چای ساز همراه:

- قابل اتصال به برق شهری
- المنت فوق العاده قوی
- کوچک،سبک و قابل حمل
- جنس بدنه نشکن و مقاوم
- مجهز به قاشق مخصوص پلاستیکی





طریقه مصرف:

چای ساز را به اندازه مورد نیاز از آب پر کرده و چای ساز را روشن کنید پس از 20 ثانیه آن را از برق جدا نمایید آب جوش شما آماده است.می توانید از آن برای تهیه چای،قهوه،نسکافه و ... استفاده نمایید.

نکته: هرگز چای ساز را بیش از مدت معین و یا بدون آب روشن نگه ندارید

قیمت: 12,500 تومان

روش خرید: برای خرید چای ساز همراه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چای ساز همراه


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 145 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تصور كنيد كه قصد رفتن به سفر را داريد آيا دوست نداريد حجم لباس هايتان تا يك چهارم كاهش پيدا كند تا راحت تر در چمدان يا ساك شما جاي بگيرد؟


وكيوم بك داراي يك قسمت زيپ مانند است كه باز شده و لباس ها يا رخت خواب و ... در آن جاي مي گيرد و داراي يك قسمت مخصوص مي باشد كه جارو برقي به آن متصل شده و در نتيجه وقتي هواي داخل كيسه وكيوم بگ توسط جارو برقي كشيده شد درب آن را ببنديد و مشاهده مي كنيد كه آن همه لباس يا رخت خواب و ... تا 75% كوچك تر و كم جا تر شده است


کاهش حجم بسته بندي ها تا 75%


حجم لباس هايتان تا يك چهارم كاهش پيدا ميكند تا راحت تر در چمدان يا ساك شما جاي بگيرد.

قیمت: 7,500 تومان

روش خرید: برای خرید کیسه وکیوم کم جا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کیسه وکیوم کم جا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 135 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کفش اتو

کفش اتو بهترین وسیله برای اتوکردن لباسهای شما میباشد. دیگر نگران سوختن لباس، براق شدن لباسهاو درخشنده تر شدن لباسها نباشید . این محصول مناسب برای انواع مارکهای اتو میباشد و درجه دمای بالارا برای لباسها تنظیم میکند



اتوی لباسها را سریعتر و راحت تر انجام میدهد
وسیله ای موثر و مطمئن با بهترین کیفیت
ایمن




فرصت را از دست ندهید.هم بهتر و سری تر اتو کنید هم لباس هایتان عمر بیشتری خواهند داشت.

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید کفش اتو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کفش اتو

سمانه غلامي بازدید : 179 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

زیر بشقابی حصیری توگا

زیربشقابی توگا دارای ابعاد 35X45 و از جنس برگ درخت خرما می باشد

با استفاده از این زیر بشقابی میتوانید میز خود را بیارایید و به چینش میز غذای خود جلوه ای تازه ببخشید



این زیربشقابی ها با یک پارچه نمدار تمیز می شود و نیازی به شستشو ندارند

عزیزانی که 6 عدد از این زیر بشقابی ها را خریداری نمایند مشمول 20 درصد تخفیف خواهند شد.



فقط کافیست در هنگام ثبت سفارش تعداد آن را تعیین کنید


قیمت: 3,500 تومان


روش خرید: برای خرید زیر بشقابی حصیری توگا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید زیر بشقابی حصیری توگا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

سمانه غلامي بازدید : 130 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با استفاده از این برس جادویی میتوانید تمامی سطوح صاف مانند بشقابها،کف سنگ،سرامیک،اجاق گاز ... و یا هر سطحی که چرب بوده و دسترسی به آن مشکل بوده را به آسانی پاک کنید



ابتدا مخزن را از مایع تمیز کننده پر نمایید ،سپس همانطور که برس را بر روی سطح مزبور میکشید انتهای پمپ مخزن را فشار دهید تا مایع شوینده از آن خارج شود.



قابل استفاده برای تمامی سطوح مخصوصا سطوحی که دسترسی به آن سخت است

اجتناب از تماس دست با مایع شوینده و دوری از ناراحتی های پوستی

قیمت: 3,500 تومان

روش خرید: برای خرید برس ظرفشویی خودکار، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید برس ظرفشویی خودکار


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 156 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

وسیله ای که نه تنها چاقو بلکه قیچی . انبر و هر سطحی که قابلیت تیز شدن را داشته باشد برای شما تیز کرده تا از برش و بریدن لذت ببرید.



شما با استفاده از این محصول دیگر نگران کندی چاقو نباشید

برای شما بانوان هنرمند و زیبا پسند ایرانی


قیمت: 6,500 تومان


روش خرید: برای خرید چاقو تیزکن جادویی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چاقو تیزکن جادویی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 137 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پوست کن انگشتی ایزی پیل EZ Peel

دسته لوازم زیردسته لوازم منزل

تیغه های بسیار محکم ، تیز ، ضد زنگ ، ضد خش و عملا خراب نشدنی می باشد
شما میتوانید این پوست کن را داخل انگشت خود کنید و به راحتی هر چیزی را پوست بکنید
این پوست کن امکان پوست کندن مواد در دو جهت بالا و پایین دارد ، که پوست هر چیزی را خواه گوجه باشد یا آناناس به راحتی می کند
برخی از امکانات و قابلیتهای پوست کن انگشتی ایز پیل EZ Peel:
دارای تیغه ی بسیار محکم و تیز
ضد خش
هدیه ی مناسب برای آشپزخانه
دارای بدنه ی زیبا
محصول
توجه فرمائید :
این پوست کن جفتی بوده و حاوی 2 عدد پوست کن به رنگهای مختلف میباشد

قیمت: 11,000 تومان

روش خرید: برای خرید پوست کن انگشتی ایزی پیل EZ Peel، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پوست کن انگشتی ایزی پیل EZ Peel


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 168 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

خرد کن دستی سبزیجات


آیا از ریز کردن پیاز و سیر به صورت سنتی خسته شده اید ؟
آیا از سوختن و اشک چشمهایتان در هنگام آشپزی کلافه شده اید؟
آیا دنبال یک آشپزی راحت و بی دردسر هستید؟

خرد کن دستی آشپزخانه اسلپ چاپ Press Chop جدید ترین وسیله خرد کن در آشپزخانه است که به وسیله آن می توان انواع سبزی،میوه،سیب زمینی،پیاز و... را در آشپزخانه خرد و اسلایس نمود ما خرد کن دستی پرس چاپ را به شما معرفی می کنیمفقط با سه ضربه پیاز،سیر،سیب زمینی،میوه و... را خرد می کند


ویژگیهای کالا:

- خرد کن دستی
- بدون نیاز به برق
- کوچک برای مواد ریز
- مجهز به تیغه های تیز
- بدون برخورد دست به تیغه ها
- قابل خرد کردن مستقیم درون بشقاب
- قابل خرد کردن درون درپوش مخصوص خود خردکن
- بدنه باز شونده برای دسترسی به تیغه ها برای شستشوی



اطلاعات تکمیلی محصول:

به همراه خردکن یک رنده به نام گریتی عرضه می شود که با پیچاندن، مواد را رنده می کند.این خرد کن شامل 4 قطعه قابل تفکیک است به علاوه دو رنده ریز و درشت.استوانه داخل رنده با یک تیغه به دو بخش تقسیم می شود برای قرار دادن دو ماده غذایی داخل رنده همچنین رنده گریتی قابلیت رنده کردن موادی مانند پنیر را دارد که سر میز و روی غذا تازه تازه رنده می شود

قیمت: 22,500 تومان



روش خرید: برای خرید خرد کن دستی سبزیجات، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خرد کن دستی سبزیجات


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
سمانه غلامي بازدید : 161 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)


ترازوی دیجیتال با دقت یک گرم تا هفت کیلوگرم بسیار شیک ساخت آلمان


 ترازوی آشپزخانه به رنگ کروم براق با صفحه شیشه ای شفاف (14x14 سانتیمتر)

نمایشگر LCD خوانا (اندازه ارقام 16 میلیمتر)
ظرفیت 5 کیلومتر ، دقت 1 گرم ، عملکرد تارا
صفحه ضد لک برای تمیزی آسان

سیستم تبدیل واحد ها و استندبای اتوماتیک

دارای ضمانت یکساله تعویض

 

با امکانات تغيير واحد اندازه گيري و صفر شدن اتوماتيک و خاموش شدن اتوماتيک و غيره
بهترين هديه به خانم هاي خانه دار و آشپزهاي حرفه اي 
  با قيمت استثنايي
فرصتی بینظیر برای مجهز نمودن آشپزخانه خود به لوکس ترین ها
 
قابل استفاده
بانوان در آشپزخانه
فروشگاه های اینترنتی
عطاری ها و فروشگاه هائی که با گرم سرو کار دارند

 

» قیمت: 27,500 تومان



سمانه غلامي بازدید : 183 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

مشخصات دستگاه همزن 3 کاره سایونا

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/sayona/152321439.jpg
توان: 150 وات
دارای تنظیم دیجیتالی 7 سرعته
صفحه نمایشگر سرعت و زمان
میله های خمیر زن و همزن با روکش کُرم
دارای 2 سال گارانتی

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/sayona/12.jpg
 

با کیفیت عالی و ضمانت قیمت محصول تا یک هفته بعد از خرید

» قیمت: 24,500 تومان
درباره ما
آدرس سايت ما : ir-home.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 6,973
  • بازدید کلی : 118,578
  • کدهای اختصاصی